Ügyfélkapcsolati és adminisztratív asszisztens

Budapest • Ügyfélkapcsolat és adminisztráció • Teljes állás

LEÍRÁS
JELENTKEZÉS

Olyan ügyfélkapcsolati és adminisztratív asszisztenst keresünk, aki pontos, odafigyel a részletekre és szereti, ha ő az olaj a gépezetben.

Szereted, ha rend van körülötted?

Jó érzés számodra, ha mások számíthatnak rád, és örömöd leled a napi rutin feladatok hatékony elvégzésében?

Ha igen, akkor lehet, hogy te vagy az új munkatárs, akit keresünk!

Először is, állj meg egy pillanatra, kattints ide és nézd meg ezt a videót!

Oké, folytassuk...

Itt egy jófej, családias és profi csapat tagja lehetsz, ahol te vagy az olaj a gépezetben.

Napi, heti és havi rutin feladatokkal biztosítod, hogy hatékonyan működjön a cégünk minden folyamata.

Ezen kívül nyitott vagy bármilyen ad hoc jellegű feladatra, ami a kompetenciádon belül esik.

Rólunk

A Magánpénzügyi Akadémia egy pénzügyi oktatócég. Küldetésünk, hogy minden magyar embernek segítsünk megtanulni, hogyan kell okosan bánni a pénzzel, biztonságosan befektetni és saját vagyont építeni.

Csapatunk jelenleg 11 elkötelezett és tehetséges dolgozóból áll.
2013-ban elnyertük a Budapest vállalkozása díjat.
Egyediek vagyunk abban, hogy nálunk minden dolgozó személyes segítséget kap ahhoz, hogy elkezdhessen befektetni és saját vagyont építeni.

Ha csatlakozol hozzánk, neked is lehetőséged lesz a legmagasabb színvonalú oktatóanyagainkból megtanulni sikeresen befektetni.

2021 óta turbó sebességgel növekszünk. Lehet, hogy már találkoztál is a hirdetéseinkkel a hírfolyamodban.

A cég olajozott működése pedig kulcsfontosságú ahhoz, hogy tovább növekedhessünk.

Ügyfeleink sikere kézzelfogható. Kattints ide és nézd meg őket most!

Akit keresünk

Egy precíz, megbízható, gyorsan tanuló, ügyfélközpontú embert keresünk, aki szeret emberekkel foglalkozni, és akinek nem okoz gondot az adminisztrációs vagy épp ismétlődő feladatok pontos elvégzése sem.

Olyan embert keresünk, aki...

Szereti, ha ő az olaj a gépezetben.
Magától észreveszi, ha valamit lehetne jobban is csinálni.
Szeret rendet tartani de nem ijed meg egy kis káosztól sem.
Szeret rutin feladatokat végezni de nyitott az ad hoc feladatokra is.
Nem riad vissza attól, hogy ügyfeleket hívjon fel időpont-egyeztetés vagy más hasonló ügyben.

Mit fogsz csinálni?

Az időd nagy részét változatos de visszatérő napi, heti és havi rutin feladatokkal fogod tölteni. Számos belső rendszerünkben kell majd adminisztratív és egyéb egyszerűbb feladatokat elvégezned.

Ezen kívül bármikor felmerülhetnek ad hoc feladatok is, de mindig csak olyat fogsz kapni, ami a kompetenciádon belül esik.

Fő feladataid a következők lesznek (nem teljes lista):

Ügyfélkezelés (pl. konzultációs időpontfoglalások).
Kommentek kezelése különböző social media platformokon.
Facebook csoportok kezelése (jelentkezők beengedése, tagok eltávolítása, előre elkészített anyagok közzététele, események kezelése).
Beérkező üzenetek megválaszolása különböző social media platformokon.
Adatok rögzítése különböző belső rendszerekben.
Kupon kódok készítése és rögzítése.
Termékek összecsomagolása kiszállításra.
Online események létrehozása és technikai előkészítése.
Rendszeres csapatépítők szervezése.
Különböző szükséges anyagok és termékek megrendelése.
Ad hoc feladatok, amik munka közben felmerülnek.

Elvárások - olyan embert keresünk, aki...

Szereti, ha ő az olaj a gépezetben.
Magától észreveszi, ha valamit lehetne jobban is csinálni.
Szeret rendet tartani de nem ijed meg egy kis káosztól sem.
Szeret rutin feladatokat végezni de nyitott az ad hoc feladatokra is.
Nem riad vissza attól, hogy ügyfeleket hívjon fel időpont-egyeztetés vagy más hasonló ügyben.

Előnyt jelent de nem elvárás

Van autód és tudsz vezetni. 
Felsőfokú végzettség.
Társalgási szintű angol nyelvtudás.

Amit kínálunk

Jó fizetés + teljesítmény alapú bónuszok
Alapos képzés és teljes körű támogatás, képzési lehetőségek
Dolgozói Befektetési Támogatás keretében minden segítséget megkapsz, hogy vagyont építhess, és elérd minden pénzügyi célodat.
Karrierlehetőségek és fejlődési utak.
Céges utazások - tavaly például a sárvári Spirit Hotelben voltunk wellness hétvégén.
Hibrid munkavégzés.

Munkarend

Teljes munkaidő: Napi 8 óra állandó munkarend.
Heti 2-3 home office (próbaidő után).

Havi nettó várható fizetés

400.000 - 500.000 Ft (teljesítménytől függően növekedik).

Munkahelyi extrák

Ingyen ásványvíz, tea és kávé.
Ha vidékről jársz be, kifizetjük az útiköltségedet.
Céges laptop és mobiltelefon.
Csapatépítő programok.

Töltsd ki az űrlapot és jelentkezz most!

Please enable JavaScript in your browser to complete this form.
Click or drag a file to this area to upload.
Mikor tudsz kezdeni?

A jelentkezésed elküldését követő 5 munkanapon belül e-mailben értesítünk arról, hogy továbbjutottál-e az első körös interjúra.

Bármilyen kérdés esetén keress minket a +36 (1) 414 3065-ös telefonszámon vagy írj nekünk az info@maganpenzugyiakademia.hu email címre.

Töltsd ki az űrlapot és jelentkezz most!

Please enable JavaScript in your browser to complete this form.
Click or drag a file to this area to upload.
Mikor tudsz kezdeni?

A jelentkezésed elküldését követő 5 munkanapon belül e-mailben értesítünk arról, hogy továbbjutottál-e az első körös interjúra.

Bármilyen kérdés esetén keress minket a +36 (1) 414 3065-ös telefonszámon vagy írj nekünk az info@maganpenzugyiakademia.hu email címre.

Szerzői joggal védett © Magánpénzügyi Akadémia 2025. Minden jog fenntartva | Jogi Nyilatkozat | ÁSZF | Adatvédelmi Nyilatkozat | Legyen további szép napod!

Free Video Training

Access My Key Yoga Secrets Lesson Now

Enter your name and email to download this free video lesson

We process your personal data as stated in our Privacy Policy. You may withdraw your consent at any time by clicking the unsubscribe link at the bottom of any of our emails.

Close